Termékmenedzser

Aktuális pozícióink


ITT!

Csatlakozzon az ASBIS Magyarország csapatához!

Feladatok

Elsődleges feladatkör:

  • A felelősségi körébe tartozó márkák termékeinek beszerzése, a beszerzési folyamatok irányítása és nyomon követése
  • A felelősségi körébe tartozó márkák értékesítési folyamatának koordinálása
  • Kapcsolattartás a kiemelt partnerekkel, értékesítés a kiemelt partnerek számára
  • Heti, havi riportok készítése, készlet kezelése
  • Árpolitika kialakítása
  • Kapcsolattartás a gyártóval, gyártókkal
  • Versenytársak figyelése
  • Akciók és promóciók tervezésével kapcsolatos szoros együttműködés a marketing csapattal
  • Készletmenedzsment, a megfelelő pénz és készletforgási sebesség biztosítása
  • Éves, negyedéves tervezés a saját területén

Általános feladatok:

  • A viszonteladói ügyfélkör bővítése, ügyfelek tájékoztatása a cég tevékenységéről, a forgalmazott termékekről, termékek áráról és elérhetőségéről
  • Megrendelések adatainak rögzítése és feldolgozása, ügyféladatok karbantartása
  • Kapcsolattartás a raktárral
  • Értékesítéshez kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok ellátása

Elvárásaink

  • Kereskedelmi szemlélet, kezdeményezőkészség, jó szervezőképesség, terhelhetőség
  • Angol nyelvtudás, kommunikációképes szóban és írásban egyaránt
  • Számítástechnikai ismeretek, Microsoft irodai szoftverek készségszintű használata
  • Pontosság, határidők betartása 

Amit fontosnak tartunk

  • Sikerorientált, ambiciózus, motiválható személyiség
  • Képesség a felelősségteljes, önálló munkavégzésre
  • Megbízhatóság
  • Tanulásra és fejlődésre nyitott személyiség
  • Proaktivitás

Amit ajánlunk

  • Nemzetközi háttér
  • Szakmai fejlődési lehetőség
  • Versenyképes fizetés

Fényképes önéletrajzát az alábbi címre várjuk:

email: allas@asbis.hu