Garanciális eljárás a Prestigio termékek felsorolt kategóriáira vonatkozóan

A Prestigio, a vevői megelégedettség elérése érdekében technikai ügyfélszolgálatot hozott létre a Fixit Hungary Kft.-vel közösen az alábbi termékcsoportokra vonatkozóan:

  • Táblagépek
  • Okos-telefonok
  • E-book olvasók
  • GPS-ek
  • Autós fedélzeti kamerák

Ez a dokumentum a Prestigio termékeinek használata során jelentkező problémákra vonatkozik. Abban az esetben, ha a készüléke meghibásodik, első lépésként a Prestigio ügyfélszolgálatával kell felvennie a kapcsolatot.

 A Prestigio magyar nyelvű ügyfélszolgálatát az alábbi módon érheti el:

Technikai ügyfélszolgálatos munkatársainkat ünnepnapok kivételével hétfőtől péntekig 9- és 17 óra között érheti el.

Amennyiben a problémát az ügyfélszolgálat segítségével sem sikerült elhárítani, kollégáink segítséget fognak nyújtani abban, hogy hogyan lehet a még garanciális termékre vonatkozó panaszukat beregisztrálni. A garanciális ügyintézés menete szintén ebben a dokumentumban lesz leírva.

Amennyiben kétsége van afelől, hogy az ön terméke még garanciális, vagy ha meg akar bizonyosodni arról, hogy sérülés, hiba még garanciális keretek között kezelhető, kérjük lépjen velünk kapcsolatba email-en keresztül: prestigio@hu.fixit-service.com

További információt talála a garanciális ügyintézés menetéről, ha letölti a következő dokumentumot Letöltés!

Prestigio korlátozott garancia-nyilatkozat

  • Általános garanciavállalási feltételek
  • Rendszergarancia
  • Korlátozott szoftvergarancia
  • A garanciavállalási időszak alatti szervizelés
  • Felelősségkorlátozás
  • Garanciavállalás kizárása

Általános garanciavállalási feltételek

A PRESTIGIO korlátozott garanciát vállal valamennyi, PRESTIGIO márkanévvel ellátott termékre. A végfelhasználó számára először eladott minden termék esetében garantáljuk, hogy az a garanciavállalási időszak során, a felhasználói kézikönyvben meghatározott normál használat mellett mentes az anyag- és gyártási hibáktól. A garanciavállalási időszak a vásárlás napján kezdődik.

A minősített szervizpartnereinkhez beküldött hibás termékekkel együtt azok minden, a termékkel együtt kapott kiegészítőjét is be kell küldeni. A szervíz által elbírált jóváírás esetén, a vásárló csak abban az esetben állhat el a szerződéstől, ha a terméket és valamennyi kiegészítőjét visszaküldte. A hiányzó kiegészítők árát levonjuk a jóváírt összegből.

* Az árakat helyi pénznemben, a megfelelő átváltási arány alapján határozzuk meg

Figyelem: A vásárlás dátumát a vásárlásnál kapott eredeti számla (nyugta) és a vásárlás dátumát, a termék modellszámát és sorozatszámát feltüntető garanciajegy bizonyítja.

A PRESTIGIO termékekre vonatkozó garanciavállalási időszak

A PRESTIGIO termékekre vonatkozó garanciavállalási időszakot a termékhez mellékelt garanciajegyen olvasható garanciavállalási feltételekben és/vagy a termékleírásban találja.

A PRESTIGIO termékekre vonatkozó garanciavállalási időszakok:

   

Eszköz típusa

Garanciavállalási időszak, hónapokban

   

GPS-navigáció

12+12

E-book olvasó

12+12

Táblagép

12+12

DVR

12+12

Okostelefon

12+12

MultiBoard

12+12

Digitális tartalomszolgáltató rendszer

12

Billentyűzet, egér, webkamera, USB flash meghajtó, külső merevlemez, MultiCenter, MultiScreen, okos lépésszámláló, elektronikus mérleg

12

Kivételek: A külső tápegységekre, távirányítókra, eltávolítható újratölthető akkumulátorokra, tartó- és támasztóeszközökre vonatkozó garanciavállalási időszak 6 hónap.

A gyártó a kiskereskedelmi értékesítés dátumától számított 1 évig vállal garanciát a termékekre. A fogyasztóknak az egyes országok fogyasztási cikkekre vonatkozó törvényei egyéb jogokat is biztosíthatnak. Ezúton megerősítjük, hogy ezekre a jogokra a jelen Korlátozottgarancia-nyilatkozat semmilyen módon nincs hatással.

Rendszergarancia

A garanciavállalási időszak alatt a reklamációkban szereplő PRESTIGIO termékek hibás alkatrészeit a PRESTIGIO belátása szerint javítja vagy cseréli. Ez alól kivételt képeznek a jelen dokumentum Felelősségkorlátozás alfejezetében ismertetett esetek.

A jelen Korlátozott Garancia lefedi azon alkatrészek és munka költségeit, amely a termék teljes mértékben működőképes állapotának visszaállításához szükséges. A PRESTIGIO belátása szerint javítja vagy kicseréli a Korlátozott Garancia által lefedett hibás terméket vagy annak hibás részeit új vagy felújított alkatrészekkel pótolja. A javítás vagy csere után a termék működése és teljesítménye megegyezik az új termékekével. A PRESTIGIO a jelen Korlátozott Garancia keretében javított illetve cserélt termékre vagy alkatrészre az eredeti garanciavállalási időszak végéig, illetve - ha a fennmaradó garanciavállalási időszak ennél rövidebb - hat hónapig vállal garanciát. A jelen Korlátozott Garancia keretében kicserélt alkatrészek és termékek a PRESTIGIO tulajdonát képezik.

Korlátozott szoftvergarancia

A PRESTIGIO sem kifejezett, sem hallgatólagos garanciát nem vállal az előre telepített szoftverekre, azok minőségére, teljesítményére, működőképességére vagy adott célnak való megfelelésére. A PRESTIGIO továbbá nem garantálja, hogy a szoftverek funkciói megfelelnek bizonyos meghatározott elvárásoknak, illetve hogy a szoftver működése folyamatos vagy hibamentes lesz. A szoftver a meglévő állapotában kerül értékesítésre, ha írásban kifejezetten másképp nem rendelkezünk.

A garanciavállalási időszak alatti szervizelés

A garanciális javítást a beszállított termékeken a PRESTIGIO minősített szervizpartnerei végzik az olyan országokban vásárolt és található termékek esetében, amelyekben a PRESTIGIO vagy minősített szervizpartnerei a jelen Korlátozott Garancia feltételei szerinti garanciális javítást biztosítanak.

A jelen Korlátozott Garanciában foglalt garanciális javítás elvégzése vagy a visszáru-engedélyezés csak akkor lehetséges, ha az ügyfél a panaszt a garanciavállalási időszakon belül teszi meg. A legközelebbi szervizközpont elérhetősége a PRESTIGIO honlapján található ( www.prestigio.com/service ). Egyes országok bizonyos területein a hibás készülékeket futárszolgálat szállíthatja a szervizbe, majd javítás után vissza az ügyfélnek.

A PRESTIGIO készülékek garanciális javíttatása előtt ügyfeleinktől az alábbi lépések végrehajtását kérjük:

D1. Készítsen biztonsági mentést a fontos adatokról, és szükség esetén távolítson el minden bizalmas, védett vagy személyes információt a merevlemezről, illetve az optikai vagy flash memóriából. Sem a PRESTIGIO, sem minősített szervizközpontjai nem vállalnak felelősséget a tárolt programok, adatok vagy egyéb szoftverek és fájlok sérülése vagy megsemmisülése esetén.

D2.Jegyezze fel a modell nevét, sorozatszámát és a problémát. Ajánljuk, hogy regisztrálja a hibát a http://www.prestigio.com/servicecímen és őrizze meg a kinyomtatott jegyzéket.

D3.Tekintse meg a készülék helyes használatáról és a hibaelhárításról szóló fontos információkat a készülék dobozában található felhasználói kézikönyvben vagy a http://www.prestigio.com/service címen.

D4. Mielőtt a készüléket leadja a szervizbe, kérjük, állítsa vissza a gyári beállításokat az opciók és külső csatlakozások eltávolításával, és távolítsa el az esetleges, újonnan telepített programokat is.

Felelősségkorlátozás

A PRESTIGIO fenntartja a jogot, hogy vitatható esetekben elutasítsa a készülék garanciális szervizelését. A PRESTIGIO továbbá fenntartja a végső döntés jogát a garanciális feltételek fennállását illetően. Az alábbi tevékenységek és sérülések esetén a korlátozott garancia érvényét veszíti:

· Természeti csapások, mint például tűzvész, árvíz, szélvihar, földrengés, villámcsapás, stb. okozta károsodás.

· A készülék nem megfelelő telepítéséből vagy nem megfelelő működési környezet biztosításából eredő károsodás vagy inkompatibilitás. Többek között ide tartozik az instabil vezetékes vagy vezeték nélküli hálózati csatlakozás és telefonvonalak, rossz földelés, külső elektromágneses mezők, közvetlen napfény, magas páratartalom és erős rezgés.

· A készülék más tárgyakkal történő ütközése, leejtése, leesése, folyadékkal leöntése vagy folyadékba merülése miatt bekövetkező károsodás.

· A készülék illetéktelen személy által végzett javítása, szétszerelése során bekövetkező károsodás.

· A készülék nem megfelelő használatából, kezeléséből vagy alkalmazásából adódó károsodás.

· Harmadik fél által gyártott perifériás egységek okozta károsodás (többek között a készülék alaplapján vagy egyéb elektronikus alkatrészein látható sérülés, mint például az elektromos kisülés, olvadás, kiégés, törés, stb. által okozott égésnyomok).

· Az inkompatibilis szoftverek és vírusok, valamint a beépített szoftver (egyebek mellett a BIOS) illetéktelen személy által végzett módosítása miatt bekövetkező károsodás.

· A rendeltetésszerű használat során a burkolaton, lemezeken, kézikönyveken és akkumulátoron bekövetkezett amortizáció.

· A termék sorozatszámának (vagy az alkatrészeken a sorozatszámot feltüntető matricáknak) módosítása, eltávolítása, elmosódása vagy sérülése esetén.

· Az LCD-kijelző vagy a műanyag részek repedései és karcolásai, valamint a szállítás, kezelés és helytelen használat során keletkezett sérülések.

· Két (2) vagy kevesebb pixelhiba a készülék kijelzőjén, ami a gyártó irányelvei szerint nem tekintendő hibának.

· Az LCD-kijelzőkön tapasztalható úgynevezett „képbeégés” és fényességhibák, amelyeket állandó mintájú képek hosszú ideig (több mint egy nap) tartó megjelenítése okoz.

· A garanciazárjegyek sérülése vagy eltávolítása.

Garanciavállalás kizárása

A JELEN GARANCIA MINDEN EGYÉB KIFEJEZETT VAGY HALLGATÓLAGOS GARANCIA HELYETT ÁLL, BELEÉRTVE A HALLGATÓLAGOS FORGALOMKÉPESSÉGI GARANCIÁT, AZ ADOTT CÉLNAK VALÓ MEGFELELÉS HALLGATÓLAGOS GARANCIÁJÁT, ÉS A PRESTIGIO MINDEN EGYÉB KÖTELEZETTSÉGÉT ÉS FELELŐSSÉGÉT. JELEN GARANCIA A PRESTIGIO SZÁMÁRA NEM VÁLLAL EGYÉB FELELŐSSÉGET ÉS NEM HATALMAZ FEL HARMADIK FELET ARRA, HOGY A PRESTIGIO RÉSZÉRE ILYET VÁLLALJON. A FENTIEK KÉPEZIK A VÁSÁRLÓ EGYETLEN ÉS KIZÁRÓLAGOS JOGOSULTSÁGÁT A HIBÁS VAGY NEM MEGFELELŐ TERMÉKEK OKOZTA PROBLÉMÁK RENDEZÉSÉRE, ÉS A PRESTIGIO SEMMILYEN ESETBEN NEM TEHETŐ FELELŐSSÉ A TERMÉKHELYETTESÍTÉS VAGY -CSERE KÖLTSÉGEIÉRT, AZ IGÉNYBE VETT SZOLGÁLTATÁSOK KÖLTSÉGEIÉRT, AZ ÁLLÁSIDŐ OKOZTA KÖLTSÉGEKÉRT, NYERESÉG, BEVÉTEL VAGY BIZALOM ELVESZTÉSÉÉRT, BIZTATÁSI KÁRÉRT, ADATVESZTÉSÉRT, BÁRMILYEN KAPCSOLT BERENDEZÉS SÉRÜLÉSÉÉRT VAGY HASZNÁLATÁNAK ELVESZTÉSÉÉRT, VAGY BÁRMILYEN EGYÉB KÖZVETLEN, VÉLETLENSZERŰ, KÜLÖNLEGES VAGY KÖVETKEZMÉNYES KÁRÉRT, AMELY A HIBÁSNAK VAGY NEM MEGFELELŐNEK ÍTÉLT TERMÉK MIATT KÖVETKEZETT BE.

A jelen Korlátozott Garancia bizonyos, törvény által meghatározott jogokat biztosít Önnek. Az adott állam vagy ország törvényei egyéb jogokat is biztosíthatnak az Ön számára. Javasoljuk, hogy jogai teljes körű megismeréséhez tanulmányozza a vonatkozó állami vagy országos törvényeket.

A PRESTIGIO termékeit nem kritikus alkalmazásokhoz terveztük. Kritikus alkalmazásokként határozzuk meg az életfenntartó rendszereket, orvostechnikai alkalmazásokat, beültetett orvostechnikai eszközök csatlakozásait, a kereskedelmi szállítást, atomenergetikai létesítményeket és rendszereket, és minden egyéb alkalmazási területet, ahol a termék meghibásodása személyi sérülést, halált vagy anyagi kárt okozhat.