Microsoft Electronic Software Delivery (ESD)

Mi is az az ESD?

Electronic Software Delivery (ESD) - elektronikus szoftver kézbesítés, azaz azonnali elérhetőséget biztosít vásárlás után.

Az ESD előnyei

  • 24 órás rendelkezésre állás a hét minden napján
  • Biztonságos és zökkenőmentes készhezvétel néhány percen belül
  • A termék az elektronikus kézbesítés után azonnal használatba vehető

Üzleti előnyök viszonteladóknak 

  • Hosszútávon magas jövedelmezőség
  • Gyors ingyenes szállítás
  • Nincsenek tárolási költségek
  • A termék gyors elérése
  • Teljes Microsoft termékpaletta elérése készletezési gondok nélkül
  • Könnyü termékkapcsolás 
  • Digital products bring the opportunity for extended digital marketing
  • Az online elérés miatt 24 órás kereskedési lehetőséget biztosít

Felhasználói Előnyök

  • A felhasználó e-mail-ben kapja meg a termékkulcsot, és a linket ahonnan a terméket letöltheti
  • Minden olyan előnnyel rendelkezik mint egy dobozos termék
  • Nem foglal fizikai helyet
  • Új PC vásárlása esetén a licensz átvihető
  • Vásárlás után egyből aktiválható

Az ESD formátumban elérhető Microsoft termékek:

A Microsoft Office 365 egy remekül kapcsolható termék (PC-hez, Notebookhoz, Tablethez vagy Okostelefonhoz egyaránt), mert a telepített operációs rendszer fajtájától függetlenül, bármilyen környezettel kompatibilis. Ezek mellé a Microsoft még egy 1TB-os OneDrive szolgáltatást is csatolt a termék mellé.

Autómatizált "Végtől Végig" folyamat. Hogyan is működik:

    

Online disztribúciós modellek


Bejelentkezés 
a
 webshopba

Rendelés az ASBIS B2B e-shop segítségével

Rendeljen ESD termékkulcsot az ASBIS B2B e-shop segítségével. Azonnali kézbesítés a vásárlás jóváhagyása után. A termékkulcs érkezhet az integrátoz vagy viszonteladóhoz, vagy direktbe a felhasználó e-mail címére.

API integráció e-tailer B2C webshopjához

A végfelhasználók képesek lesznek közvetlenül az Ön webshopjáról rendelni, az ASBIS API teljes integrációjának köszönhetően. A végfelhasználók személyesen kapják meg a termékkulcsot, az e-tailer pedig a rendelési információkat. 

API integráció retail partnereknek: Print to Receipt (PTR)

Ez az integráció lehetővé teszi a vásárlóinak, hogy a pénztárnál érjék ez az online termékkulcsot - a rendelési összesítőnél. Ha retail integrációval kapcsolatban többet szeretne megtudni, kérje kollégáink segítségét.
 

Kedves Partnereink,

A Microsoft ESD termékek remek lehetőséget nyújtanak Önnek, hogy növelje üzleti körét!

A teljes Office szolgáltatás nem jár aztómatikusan a megvásárolt eszközök legtöbbjéhez, viszont a végfelhasználók szeretik a teljes csomaggal együtt megvásárolni az új berendezésüket. Ajánlja bártan az Office csomagot minden eladott eszközéhez.

Tájékoztassa ügyfeleit az ESD előnyeireől, spóroljon időt magának és vásárlóinak egyaránt!   

Integrálja API rendszerünket a saját webshopjába, hogy vásárlói autómatikusan elérjék a Microsoft ESD termékeket. 

Éljen az ESD nyújtotta üzleti előnyökkel minnél hamarabb! 

Lépjen kapcsolatba az ASBIS ESD specialistájával, és kezdje meg a termékek forgalmazását már ma!

Email: volume [kukac] asbis [pont] hu