Other headlines

December 13, 2024
Az Edgecore Networks, a nyílt hálózati megoldások globális vezetője, átfogó ...
December 06, 2024
A Prestigio Solutions, az ASBIS Group saját márkája, bővítette a távoli ...
December 05, 2024
Az Ubiqiuti bejelentette az Enterprise 7 WiFi Series Acces Point-okat: E7, E7 ...
December 04, 2024
Az AI forradalmasítja, hogyan dolgozunk, alkotunk és lépünk kapcsolatba ...
November 06, 2024
Mi a titka az infravörös melegítők iránti növekvő érdeklődésnek? ...
Október 28, 2024
Az ASBIS Group (WSE: ASB) - az ICT, IoT termékek, megoldások és szolgáltatások ...
Október 27, 2024
Számos fűtési rendszer hátrányai közé tartozik, hogy nem tud levegőt ...
Október 16, 2024
Október 10-én az Intel bemutatta az új Intel® Core™ Ultra 200S sorozatú ...
Október 13, 2024
A modern fűtőberendezések egyre hatékonyabbak és kényelmesebb a használatuk. Az ...
Szeptember 24, 2024
Télen gyakran fázik a lábunk, érzékenyebbek vagyunk, könnyebben felfázunk ezért ...
ASBIS expands its gaming brand LORGAR and enters the dynamically developing segment

Október 07, 2024

Lorgar

ASBIS expands its gaming brand LORGAR and enters the dynamically developing segment

ASBIS Group (WSE: ASB) - a leading Value Add Distributor, developer, and provider of ICT, IoT products, solutions, and services to the markets of Europe, the Middle East, and Africa (EMEA), as part of its strategy to strengthen its own brands, has doubled the number of product lines of its gaming brand Lorgar and entered the rapidly developing segment of racing games market, which is projected to increase by an estimated USD 15.84 billion to 2028. To accelerate its expansion in this segment, ASBIS has partnered with Simagic, a well-known manufacturer of complete simulation ecosystems.

The extensive product line of Lorgar includes various categories essential for complete gaming, racing, and streaming configurations. Currently, Lorgar features over 30 new products in 9 different gaming categories, including monitors, cockpits, furniture, cameras, microphones, keyboards, PCs, headsets, and mice. All of this is part of the created product platform "Ready to Play."
 

"Private labels have always been significant for us. Lorgar is one of the youngest brands in our portfolio and fits into the growing segment of gaming products. Lorgar has just undergone a complete rebranding and has been strengthened not only with new products but we have also entered a completely new segment of racing simulators and simulation games. This is still a fast-growing segment where we want to be present, offering our customers in the EMEA region high-quality, complete solutions. We will support our expansion in this segment through our collaboration with Simagic," said Serhei Kostevitch, President of the ASBIS Group.

Nyilatkozat: Az oldalainkon közölt információk, közlemények a közzététel napján felelnek meg a valóságnak. A közétett információk, közlemények az oldalainkon folyamatosan elérhetőek maradnak, azonban a közzétételt követően nem tudjuk garantálni, hogy az esetlegesen bekövetkező változásoknak megfelelően frissítjük vagy töröljük a nem naprakész információkat. Ennek megfelelően semminemű felelősséget nem vállalunk azért, hogy a közzétételt követően az oldalainkon található információk pontosak maradnak.